Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

újra itt

2014.05.09. 18:59

szerző: Ducinyuszika

Jól vagyok, csak kicsit szétszórva.

 

Megmondom  őszíntén semmire sincs időm, se a fiúra akiről múltkor beszéltem, sem a lassan már nem is létezői barátaimra, ismerőseimre. És ennek igencsak egyszerű okai vannak.

Munka, munka, munka

Megérte a fáradozás, és hogy most ezt a munkahelyemet komolyan vettem, mert a múlt hónap elejétől irodavezető lettem, és még azt is meglebegtették előttem, hogy előbb utóbb saját irodám is lehet. Szóval a szokásos saját munkámon felül a többiek munkáját is ellenőriznem kell, valamint én osztom be a feladatokat, hogy ki mivel foglalkozzon. Az elején kicsit stresszesnek éreztem, nem is ment annyira gördülékenyen, lassúnak éreztem magam, de szerencsére a főnököm is bízott bennem és én is belerázódtam, úgy érzem legalábbis. És ráadásul vannak akik kifejtették, hogy örülnek, hogy én kaptam a feladatot. Az előző kolléganő azonnali felmondással távozott, mert valahol külföldön hiretelen ő kellett, így a betanulási időm sem igazán volt az új feladatokhoz, így sokszor kellett túlóráznom (még most is), hogy minnél hamarabb belerázódjak, egyrészt úgy érzem a munka is elvárta, hogy tovább maradjak, másrészt magam miatt is magamtól is maradtam, hogy minnél többet tanulhassak és gyakorolhassam. Örülök, hogy engem választottak.

És ami szintén jól esik, hogy anyagilag is egyértelműen jól jártam :) Jobban kijövök a pénzemből, sőt ha majd végre lesz rá időm, többet költhetek magamra :D

Címkék: munka

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr986144131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husiscsaj 2014.05.09. 20:21:28

Örülök, hogy sikerült végre egy jó munkát találni. Én még nem dolgozom :)
Arról, hogy híztál-e, vagy hogy milyen az étvágyad viszont nem írtál :(
Én bevallom megint híztam, nem is keveset :(

Papdi László 2014.05.11. 15:22:02

Szia husiscsaj.

Te hogy állsz a hízással és az étvággyal?
Súlyba hol tartasz és menyit hízol havonta?
Nem volna kedved levelezni velem?

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2014.05.12. 11:49:01

Ezek többszörösen jó hírek. A szívesen végzett munka öröm, a beosztás jó referencia vagy szakmai előélet lesz, végül, de nem utolsó sorban pedig leköt. És az anyagiak sem elhanyagolhatók :D

@husiscsaj: nem akarok beleszólni, de szerintem vedd fel a kapcsolatot a bloggazdával hogy tudjatok gyakrabban, és ha kell, privátban beszélni.

Laci 1986 2014.06.02. 16:35:57

Szia.

Mikor olvashatunk újabb bejegyzést?

husiscsaj 2014.06.21. 18:31:19

@Laci 1986: Ahogy elnézem, nem mostanában... :/ Megint kidöglött ez a blog. :(

Laci 1986 2014.06.22. 16:54:20

@husiscsaj: Szívesen olvasnék rolad is. Ha van kedved lécci írj a placi20@freemail.hu ra. Szívesen venném ha levelezhetnénk.

husiscsaj 2014.06.22. 18:21:37

@Laci 1986: vettem a bátorságot és írtam! :)

alexs 2014.06.28. 06:04:41

Én is örülnék ha írnál magadról husiscsaj :) -> alexsoft@freemail.hu

Ducinyuszika 2014.11.26. 12:33:43

@husiscsaj: Szia!

Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelentkezni!
süti beállítások módosítása