Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Gondolatok

2013.02.10. 11:32

szerző: Ducinyuszika

Sajnos nem tudok másra gondolni, mint ami körül az életem forog, az evés és annak egyre súlyosabb következményei. A réggebben is írt vívódásaim a mai napig elő-elő jönnek, ha magamra nézek. Fogynom kéne? Sportolni? Elkezdeni valamit? Segítséget kérni?

Van az az érzés amit régebben is írtam. Amikor az ember pukkadásig telezabálja magát, akkor olyan jóleső meleg érzés keríti hatalmába. A hasamból indul, a feszülést egy jóleső melegség kíséri, ami aztán végigfut az egész testemen és ahogy érzem végig magamon ezt a meleget, szinte beleborzongok, beleremegek ebbe, de mindez egy nagyon jó érzés ami az egész testemen végigfut, egész testemen érzem, és beleborzong minden egyes apró kis porcikám.

Na én ezt az érzés keresem-kutatom minden áldó nap. Minden áldó nap a zabálás révén ehhez az érzéshez szeretnék eljutni, ami minnél jobban keresem és akarom, manapság annál ritkábban sikerül. Hiába zabálom tele úgy magam, hogy majdnem szétrobbanok, az érzés egyre ritkábban tör rám, egyre kevesebbszer és egyre ritkábban érzem utána magamon. Így persze egyre kétségbeesetebben zabálok, hogy hátha ismét részem lehet ebben a gyönyörű érzésben. Részese lehetek, de nem.... :(

Így a bűntudat és az öröm valahogy összefonódik az érzéseimben, hiszen ez a földöntúli öröm, amit más nem tud helyettesíteni és mástól nem érzem és még nem éreztem eddig soha, egy bűnös dolog folyományaként, a zabálás révén jutok el hozzá.

A testem hatalmas ezzel tisztában vagyok. De ez a hatalmas test minden egyes elő porcikájával, zsírsejtjével, lélegző sejtekkel mind én vagyok. Egy hatalmas élőlény. Mint egy bolygó mely minnél nagyobb, annál nagyobb teret követel magának a világegyetemben. Olvastam ma egy csillagászati cikket és azon tűnődve jutottam el oda, hogy mi a világegyetem történetében csupán porszemek vagyunk, akkor én miért ne lehetnék minnél nagyobb proszem? A világegyetemben én is így is úgy is jelentéktelen kis vagyok, de egy hangyának igenis nagy, akkor legyek az emberek közt is nagy, lássák, hogy ez a csaj, nagyobb mint az átlag, többet követel magának! Úgyis egyszer meghalunk és több milliárd év mulva ki emlékszik rám, vagy rád? vagy egyáltalán az emberiségre? Úgy eltűnünk mintha soha nem lettünk volna. A cikk szerint néhány milliárd év múlva a nap vörös izzó óriássá duzzad és elporlasztja a bolygónkat. Akkor addig éljünk és úgy ahogy mi szeretnénk, én is úgy eltűnök, 100-200 év múlva senki nem fog rám emlékezni, akkor most emlékezzenek rám az emberek, igen nézzenek meg az utcán, hogy mekkora ez a lány!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr995072310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syd* 2013.02.10. 15:49:48

te is tudod, hogy ez önámítás, nem akarsz szembenézni a valósággal. valóban jogod van hozzá, hogy hatalmas maradj, de boldog vagy így? mondjuk párod van, de az egészséged már más kérdés... és a társadalom nagyon negatívan kezeli az elhízottakat, ezen sajnos nem sokat változtat az, hogy téged annyira nem zavar - mert a környezeted reakciója gondolom igenis zavar. az életeddel játszol... hogy akarsz így később gyereket nevelni, házimunkát végezni, a hobbijaiddal foglalkozni? meg kell találnod, hogy mi az a hatalmas űr, amit ez az ételfüggőség tölt ki, mert ez nem normális. sokaknak okoz hatalmas örömet az étel, ezzel nincs gond, de 1, tudni kell kontrollálni, felismerni, hogy mit művelsz így a testeddel 2, más örömforrás is létezik. esetleg koncentrálhatnál a szexre a pároddal, az hasonló érzetet vált ki...

Laura83 2013.02.15. 19:02:56

Igen, az előttem szólónak igaza van, ezzel tönkreteszed az életed.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.04.03. 08:07:16

Asszem kicsit random módon fűzöm hozzá a gondolataimat, de sok mindent akartam írni, úgyhogy...

Az ilyen "ipari mennyiségű" evés/zabálás hasnyálmirigy-gyulladást okozhat. Nem akarlak ijesztgetni, de lehet egy ilyen vonzata.

Megértem azt, hogy szeretnél szokatlan, fel/kitűnő, egyedi lenni. de ez nem feltétlenül az extra testméretet kell jelentse. Ugyanezt el lehet érni öltözködéssel, egy nem mindennapi hobbival, egy-két, a nagy átlagra nem jellemző belső tulajdonsággal.

Ma a csapból is az folyik, hogy már 5 kg túlsúly is mennyire egészségtelen. Érthető tehát a lázadás, hogy valaki nem akar (más meg nem tud) vékony lenni. Viszont ez a másik véglet, mert ahogyan az előző bejegyzésből is kiderült, nehézkes a mozgáskoordináció, ami pedig levon eme "különlegesség" élvezeti értékéből. Tehát nem kötelező normál súlynak lenni. Viszont érdemes megtalálni azt, hogy mi az a tartomány, amiben jól érzed magad és a magad számára azt gondolod, hogy szerethető vagy.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.04.03. 08:09:52

Egy személyes példát említek, hogy ne legyen annyira észosztás jellege :D

1997 nyara óta vagyok rádiógyűjtő. Ma ez rádió-és magnógyűjteményt jelent, a készülékeket javítom is. Ami végképp használhatatlan, az alkatrészként végzi. Ez nálam egy tartós hobbi, de nem ebből élek. Ellenben egy olyan terület számomra, ahol a befektetett energia valahogyan mindig megtérül.
süti beállítások módosítása