Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Ismét ismerkedem

2014.03.25. 18:39

szerző: Ducinyuszika

Nem tudom, hogy említettem-e itt a blogomban, de néhány hete ismerkedem egy fiúval. Nagyon kedves és romantikus. Néhány évvel idősebb nálam, vékony, magas, jóképű, és van stílusa.

Legutóbb elvitt vacsorázni, és nem a mcdonaldsba, vagy a burger kingbe, hanem rendes étterembe. Bár jól nem laktam, de sokat ettem.

Azóta is találkoztunk már, nagyon jókat beszélgetünk, és jól érzem vele magam, de az elmúlt napokban kicsit dilemmába kerültem. Nme tudom pontosan mit akarok, akarok-e valamit, kész vagyok-e egy újabb kapcsolatra? Talán korai még. Félek úgy alakul mint legutóbb és azt nem szeretném. Talán várnom kellene. De egyre nehezebb egyedül. Ráadásul felbukkantak más srácok is akik szintén csapják a szelet nekem, és van köztük olyan aki szimpi és aranyos. Több is...

Hihetetlen hogy egy olyan lány mint én hirtelen ennyire népszerű lett :) Bár jól esik :)

Nme tudom mit írhatnék még. Változó az étvágyam, az elmúlt napokban többször voltak falási rohamaim, és úgy gondolom többet is ettem mint máskor, de mit csináljak?

Címkék: szerelem fiú falánkság

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr625850883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husiscsaj 2014.03.30. 16:49:16

Örülök, hogy legalább neked szerencséd van pasi téren. Nekem sajnos nincsen :(
Való igaz, ismerkedni sem nagyon merek vagy tudok. Te hol, vagy hogyan ismerkedsz? Kimondottan olyan pasikat keresel, akik szeretik az ilyesmi lányokat?

husiscsaj 2014.03.30. 16:51:47

Szia!

örülök, hogy te legalább sikerrel jársz. :) Én sajnos nem nagyon merek, vagy tudok ismerkedni.
Te hogyan vagy hol ismerkedsz? Kimondottan az olyan pasikat keresed, akik szeretik az ilyen lányokat?

Papdi László 2014.04.07. 10:18:09

Szia. husiscsaj.

Szívesen megismerkednék veled ha van kedved hozzá.
Megadom az email címem ahová tudsz írni nekem:placi20@freemail.hu
Várom leveled ha van kedved beszélgetni és ismerkedni.

husiscsaj 2014.04.22. 12:17:32

Mikor olvashatunk új bejegyzést? :)
Már kíváncsian várom!

Ducinyuszika 2014.05.09. 19:01:15

@husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mint gondolnád. csak keresgélni kell, és ne add fel ;)
süti beállítások módosítása