Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Visszatértem...

2012.08.20. 01:28

szerző: Ducinyuszika

Hosszú idő után újra jelentkezem a virtuális naplómban.

Gondolom akik annak idején nyomon követték a blogot, kiváncsiak, hogy mi történhetett, miért tűntem el ilyen hosszú időre. Azt hiszem az volt a baj, hogy túl őszinte és nyílt voltam nemcsak itt hanem a való életben is, és nagyon sok csalódás és sok negatív élmény ért egyszerre. Sok idő telt el, azt hiszem, hogy itt továbbra is nyíltan beszélhetek az érzéseimről és vágyaimról, de hogy valójában ki vagyok, azt - azt hiszem megérthetitek- itt ebben a formában sohasem fogjátok megtudni.

 

Címkék: lány duci visszatértem Címkék

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr404722998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

facelvega 2012.10.08. 19:40:24

Szia!

A blogírás szünetében folytatódott a gyarapodásod a tavaly májusi 121kg-hoz képest?
süti beállítások módosítása