Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Courtney.

2019.06.25. 16:08

szerző: Ducinyuszika

Courtneyvel 2017 tavaszán ismerkedtem meg. Egy nagyon inspiráló és magabiztos személyiség, aki hozzám hasonlóként képes nőként megélni, és elfogadni azt, hogy mi mások vagyunk mint a többség. :)

Torontoban egy külvárosi shopping mall-ban figyeltem fel rá először. Közhelyes ugyan, hogy sok a túlsúlyos ember Észak-Amerikában, de van benne igazság, nem is kevés, de olyan nő, mint én vagy Courtney, azért még kevés akad. :) Míg otthon sokszor egyedüliként éltem meg, hogy én más vagyok, mint a többség, nagyon jó volt idekint hozzám hasonlókat látni, hogy sokszor boldog párkacsolatban, akár gyerekkel, családdal, idilli helyzetben jelennek meg. Odahaza ezt szinte elképzelhetetlennek tartottam... De Courtney más volt, már akkor látszott rajta egyfajta magabiztos kisugárzás amivel rögtön magával ragadott, és tudtam, hogy szeretném megismerni. Egyedül ült az étkezdéknél, és evett. :) Ennél stílusosabb bemutatkozót úgy gondolom nehezen lehetett volna kitalálni. :) Látszott, hogy jól esik neki, és nem foglalkozik mások véleményével - persze, én ha nyilvánosan eszek, sokszor a mai napig azt gondolom, hogy megvető pillantások kereszttüzébe kerülök, de idekint hamar feltűnt, hogy nagyjából senkit nem érdekel, ha egy túlsúlyos nő eszik. Odamentem hozzá, és megkérdeztem, hogy zavarhatom-e, mire ő szívélyesen invitált, hogy nyugodtan csatlakozzak hozzá. Irigykedve néztem, ahogy mosolyog, és láthatóan élvezi amit csinál, mindenfajta bűntudat jele nélkül. Beszélgetésbe elegyedtünk, ahol röviden meséltem magamról, és hogy igazából azért szólítottam meg, mert sorsszerűnek éreztem a találkozásunk. Ő elmondta, hogy néhány nap múlva a torontoi Union Station-ben a  Penningtons (egy kimondottan Plus size divat és stílus ruházati üzletlánc) egy kampánya részeseként fogják megmutatni magukat, hogy felhívják az emberek figyelmét az olyan értékekre, hogy nem számít a méret, vagy hogy hogy néz ki a testünk, megérdemeljük, hogy büszke, gyönyörű és magabiztosak legyünk! Természetesen elmentem, és nagyon inspiráló volt számomra a kampány üzenete, és sokat segített, hogy elfogadjam magam, pedig ekkor még nem is tudtam, hogy annyi év után egy igazi barátnőt is kapok a kampánnyal együtt. Mint később kiderült, az akkor már 7. hónapban járó, várandós Courtney, aki pár évvel idősebb nálam, ekkorra már egész életét ennek szentelte. Népszerű plus size modellként, nemhogy elfogadta, hogy ő más mint az átlag, de csak ebből él. Sokat beszélgettem vele, és nagyjából ugyanazokon ment keresztül az életszakaszain mint én, de végül sikerült elfogadnia, sőt, nem csak elfogadnia, de vallja, hogy ő egy gyönyörű nő, és a szépsége, pont abból fakad, hogy ő más mint a többség! Tinédzserként ő is frusztrált és magányos volt, de eldöntötte, hogy nem ilyen életet szeretne magának, és megérdemli a boldogságot. Bennem persze felmerült a kérdés, hogyha ezt valaki egy egész világ előtt felvállaja, akkor óhatatlan a kritika, negatív komment, főleg, ha valaki ennyire különbözik  a társadalom álltal elfogadott normáktól, de Courtey-től megtanultam, hogy az ilyeneket el kell engednünk a fülünk mellett, és nem fiygelni rá. Ahogy ő mondta, úgysem tudnak olyat mondani, amit ne hallott volna már! :D És népszerűsége mutatja, hogy igenis, jó úton jár, és van értelme annak amit csinál. :)

 

courtney.jpg

Címkék: kanada barátság toronto hízás bbw új élet barátnők duci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr7414911470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása