Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Váratlan buli meghívás

2010.10.14. 19:44

szerző: Ducinyuszika

Mostanában Noncsival többet lógok délutánonként, mint Jucival. Pedig Juci az első számú barátnőm legalábbis eddig így éreztem, de mostanában mindig csak Dani így meg úgy, rám meg alig van ideje. :(

Viszont Noémivel eddig nem voltuk azok a nagyon jó barátnők. Ő is benne volt a társaságunkban, de azt hiszem nem kimondottan miattam. Sőt mintha valahogy pont amiatt amilyen vagyok. Mintha egy kis enyhe megvetés lett volna mindig a szemében, hogy úgy nézek ki ahogy. Kb néha ezt olvastam ki a szeméből: "Kövér vagy, de ezt magadnak köszönheted, ha kicsit oda figyelnél magadra, olyan csinos lehetnél, mint én." De én egyrészt nem érzem hátrányosnak magam a túlsúlyom miatt, másrészt ez ilyen önámítás, mert valahol irigykedik rám, hogy én nem törődök és nem foglalkozom azzal, hogy mit és mennyit eszem, neki pedig ez mindig nagy gond. Meg ugye a nagy átlag aki megveti és nem akar sem mutatkozni sem barátkozni ducikkal. Na Noémit én kb mindig ilyennek gondoltam. Valahol a ducik mindig a csúfolás és megvetés tárgyai minden társaságban- sajnos az osztályunkban is, lányok fiúk vegyesen. És mindegy nekik, hogy fiú vagy lány, hogy néz ki, milyen valójában. Nem is ismerik, és nem is akarják megismerni, pedig lehet egy értékes embert, és jó barátot veszítenek a külső előítéleteikkel. Na de Noémit mintha kicserélték volna! Ő jön oda hozzám, hogy menjünk el ide-oda, nincs-e kedvem ehhez, vagy ahhoz. Felhív, msn-en rám ír. Szóval nagyon kedves és jó fej. Sokat találkozgatunk, nagyon jól kijövünk. :)

Tegnap délután pl felhívott magához. Mutogatta a ruháit, neteztünk, zenét hallgattunk, beszélgettünk. És megkérdezte nincs-e kedvem vele tartani egy házi buliba hétvégén. Kérdeztem, hogy más ismerős is lesz-e. Azt mondta hívta Jucit is és barátját, ha ráérnek jönnek, meg még két lány akiket ismerek- egyikük szintén osztálytárs. Azt mondta valami fiú ismerősénél lesz. Hát kicsit meg si lepődtem, főleg hogy eddig Noncsi nem hívott sosem házibuliba, meg amúgy sem jártam nagyon házibulikba, főleg nem számomra idegen srácokhoz. De a kíváncsiságom nagyobb a félelmemnél, szóval igent mondtam. :) Mindenképpen beszámolók majd a buliról itt is! :D

 

Címkék: buli barátnők házibuli meghívás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr652350246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása