Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Ősz, suli, pasik

2010.11.17. 19:41

szerző: Ducinyuszika
Ahogy kinézek az ablakon egyre csak őszül. Hidegek vannak egyre többet. Kopaszodnak a fák. Elsárgult levelek a földön. Kihalt minden, jön a tél. Kicsit depis leszek ilyenkor. Nem szeretem a telet. Nem szeretem, hogy korán sötétedik. Bár van egy dolog ami feldob! Az ünnepek, a karácsony! Ok, tudom meghittség, szeretet ünnepe, család. De nekem elsősorban nem ez a kép ugrik be. Hanem a fenyőfa, ajándékok, és rengeteg finomság!!! Az ember lánya nyakig merül a különböző földi örömökben. Bár mint tudjátok, nekem az elsőosztályú örömforrás nem más mint a végtelen sok finomság! De a rengeteg új dolog, ajándék sem utolsó. Tesómat is ismét láthatom, bár kicsit szomorú is ez, mert ezentúl még messzebb lesz tőlünk. Most még az ünnepeket itthon tölti majd, de januártól Kanadában folytatja. :( Jó lenne majd egyszer kiutazni hozzá. :D
Amúgy mi a helyzet velem? Suliban készülődés szalagavatóra. Évvégére, érettségire. Az első jelenleg a szalagavató, persze csak jövő év elején. És hogy ennyire hoz lázba? Keringőben béna vagyok, rühellem a próbákat, de rögtön jön a lecseszés ha ellógjuk Noémivel a próbákat. Meg, hogy melyik sráccal lettem párba osztva? Arról inkább ne is beszéljünk... pff
 
Noémi az új legjobb barátnőm! Plázázunk, együtt lógunk, jókat dumálunk. Kibeszélünk mindent és mindenkit. Mozizunk, és néha néha még el is megyek vele bulizni. Vagy pl. most hétvégén elmentünk vele, és egy másik barátnőjével biliárdozni! Én most voltam életemben először, de nagyon élveztem, bár tök béna voltam :P Aztán meg kajáltunk egy nagyon jót! A múlt héten vettem tök jó új rucikat a westendbe, az is nagyon feldobott.
Hétvégére megint hívott Feri, hogy menjek el hozzá, de most nem tudtam, bár valahol vágytam a múltkori folytatására. Vágyom most is...
Viszont Lacival ismét randiztam. Elvitt egy nagyon hangulatos kis étterembe, és Ő fizette a vacsorát. Ilyen szempontból egy igazi férfi. És bármit választhattam. Ki is használtam :P Nagyon jó este volt. Utána invitált, hogy menjek haza vele, de váratlanul ért, így nemet mondtam, majd felajánlotta, hogy hazakísér, de inkább erre is nemet mondtam. Mi lett volna ha anyám véletlen meglát minket? Apám lehetne ez a fickó. A lényeg a lényeg, mostmár nemcsak msn-en, hanem élőben vacsora közben is a szexre terelte  aszót. Hogy ő nagyon kíván engem és, hogy régóta nem volt már senkivel. Legdurvább: már többször könnyített magán miközben a fényképeimre nézegette. Na ez azért meredek. Mindezt vacsora közben.
Mit is mondjak. Ennek ellenére továbbra is szimpi. Pedig külalakra sem jön be igazán, de valami mégis vonz benne. És amit egyre jobban érzek, bár bele is borzongok. Le fogok feküdni ezzel a férfival és nagyon fogom élvezni. Úgy el fog kényeztetni, mint még soha senki...

Címkék: suli ősz pláza szalagavató vacsora pasik biliárd romantikus barátnők

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr612454826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.11.30. 11:55:51

"Elvitt egy nagyon hangulatos kis étterembe, és Ő fizette a vacsorát. Ilyen szempontból egy igazi férfi." Nem akarlak kiábrándítani, randevúkon általában így szokás, tehát önmagában ettől még nem gáláns.

Azt hiszem, jól érzed, hogy nem hozzád való, hiszen, mint írtad, apád lehetne.

Az előző posztokból sejtettem, hogy kezd kibújni a szög a zsákból. Nyilvánvaló volt eddig is, hogy le akar fektetni, és mivel már van gyakorlata a hódításban, nem fogod úgy érezni, hogy rohanna a cél felé.

Normális esetben szerintem az ember nem szokta elújságolni sem a leendő sem a meglévő barátnőjének, hogy éppen a képeire élvez... Főleg nem a 2. (vagy 3.?) randin.

Számomra viszataszító az is, hogy negyvenhez közeli férfitársam 18 éves lányokkal kezd, mert a maga korosztályában már nem elég a vacsora meg a szex, így ott nem mer próbálkozni.

Ismét nem olvastam arról, hogy a belsőd érdekelné. Lehet beszélgetni felszínes témákról, sőt, az első randikon nem is a legintimebbekkel szokás előhozakodni, de mégis, a sorokból megint úgy tűnik, hogy akad egy negyven körüli férfi, aki talált a perverz fantáziájához megfelelő alanyt, akit mint egy tárgyat büntetlenül (ki)használhat.
süti beállítások módosítása