Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

szégyellem magam...

2014.01.20. 17:43

szerző: Ducinyuszika

Több, mint fél éve nem jelentkeztem. Több okom is volt erre. Egyrészt úgy éreztem az utolsó időkben megcsappant az érdeklődés a blogom iránt, talán kedvem és időm sem volt folytatni, másrészt bűntudatom volt amiatt, hogy amiről az utolsó bejegyzésemben írtam abból semmi sem valósult meg. Mit írtam volna? Hogy ehhez is gyenge vagyok? Hogy pár hét után feladtam és onnan folytatom ahol abbahagytam? Hogy még rosszabb a helyzet? Nem volt bőr a képemen így írni, az igazságot leírni. Inkább hagytam akkor az egészet a francba...

Mert így van, feladtam.... Kudarc az életem? Talán két hétig ha bírtam a diétát, úgy szenvedtem mint még soha. Szó szerint fájdalmaim voltak és kényszerű rohamaim. Mindenhol csak kaját láttam. Az utcán a téblákon, minden sarkon meki, vagy gyrosos, de a plakáton is mekis sajtburger. Otthon, a tv-ben is, még a neten is.... Egyszer egyszer elcsábultam, de akkor olyan falási rohamaim voltak mint embernek még soha. Kiló szám vettem minden szart a lidlben, vagy elmentem valamelyik gyorskajáldába és brutális adagokat kértem. Össze akartam szedni magam, de nem ment. Persze a párommal időközben szétmentünk. Gondolkodtam, hogy hova költözzek, mi legyen velem. Komoly kapcsolatom azóta sem volt, csak alkalmi, felületes. Anyámhoz nem volt képem hazaköltözni, nagyimat sem akartam ezzel leterhelni, eszembe jutott, hogy kiköltözök báttyámhoz, de azért nem akartam itthon mindent feladni, egyszer voltam kinnt nála fél évet, de nagyon egyedül éreztem magam. Végül mégis ő segített. Egy volt osztálytársa középvezető egy cégnél, el tudta intézni nekem, hogy ott kapjak munkát. Ráadásul egyáltalán nem megerőltető irodai munka, adminisztrációs feladatokkal, és a fizetés sem olyan rossz. Sőt, napjainkban jönak mondható, hisz gond nélkül fennt tudok tartani belőle egy egyszobás (kis lyuk egyébként, és kicsit lelakott is) kis albérletet, és a nem éppen átlagos adag kajámra és még ruhászkodásra és egybre is futtja belőle, és van egy kis mellékesem is internetes munkából mellé. Úgy hogy elvagyok...

És hogy amúgy mi a helyzet? Alig járok valahova, munka után vagy hétvégén itthon tespedek, chat-elek, vagy filmeket nézek, egész nap megy a laptop, meg a tv. Punnyadok a kanapén, a lakás hónapok óta nincs kitakarítva, és én a szemétdomb közepén terpeszkedek, miközben meg sem mozdulok és zabálok, na meg hízom....

Szép kilátások, gyönyörű élet....

Címkék: élet kaja hízás érzések visszatértem hízom

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr445772336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papdi László 2014.02.02. 14:07:34

Szia.

én örülök neki,hogy ismét jelentkeztél a blogodban.
Szeretném megtudni,hogy a súly gyarapodással hogy állsz?
Hány kiló vagy és hova hízol? Hogy telik egy napod? Várom minél hamarabb az újabb bejelentkezésed és válaszod ha lehetséges.
Szia egy olvasód.

Ducinyuszika 2014.02.03. 15:41:18

Nemsokára jelentkezem akkor a részletekkel ;)

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2014.02.17. 14:40:11

Szégyenkezni nincs okod, amit leírtál nem szimpla akaratgyengeség, de éppen ezért máshogy - nem dietetikussal - kell(ene) hozzá közelíteni.
Egy biztos, az írást érdemes folytatnod. Az a legrosszabb ha az ember magába fordul.
süti beállítások módosítása