Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Újabb bejelentkezés

2013.05.21. 23:02

szerző: Ducinyuszika

Megint egy hosszabb, bár rövidebb szünet után tértem vissza.

Sajnos szomorú hírekkel, sok minden történt mostanában ami nagyon megbántott és egybne válasz út elé kényszerít, és olyan döntéseket kell hoznom melyek hosszú távon lesznek kilátással az életemben.

A párommal megromlott kissé a viszonyunk és ezt részben magamnak is köszönhetem. Szerinte főleg magamnak. Ugye kezdetben támogatott és egyben ösztönzött is az egyre elhatalmasodó hízásomban, most meg képes lenne magamra hagyni. Amagán és szexuális életünk is nagyon megromlott az utóbbi időben, főleg a hízásom sínylette meg a dolog, de az övé is. Ahogy mindketten egyre felgyarapodtunk az utóbbi időben - bár főleg elsősorban én, egyre nehézkesebbé váltak az együttléteink és ez egyre több vitát szült kettőnk között. Most ott tartunk, hogy válaszút elé állított, vagy segítséget kérek szakembertől, vagy különválnak az útjaink, amiben ugye szerintem az az egyik legönzőbb, hogy ezidáig ő maga is élvezte, sőt ösztönzött a hízásomban, mots meg engem tesz felelőssé azért ahol most tartunk? És ez még hagyján, ő már nem győzi finanszírozni az étvágyam, és a ruháztatásom, és sűrgősen munka után kell néznem, mert ha nem teszem, szintén továbbállhatok. De mi lesz velem nélüle? Én egyedül nem bírom. Nincs munkám, nincs keresetem, miből élnék meg egymagam? Nem bírnék egyedül egy napot sem!

Mi lesz velem? Nem bírom.....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr985313422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.05.23. 08:40:22

Sajnos ez várható volt.

Próbáltam rákérdezni korábban, biztos minden rendben van-e így, és hogy mit nyújtotok egymásnak. Ez a bejegyzés mmegadta rá a választ.

A párod valóban következetlen abban, hogy most hirtelen megelégelte, ami eddig jó volt neki. Ha valóban jót akar, az elejétől kezdve rábeszél arra, hogy változtass.
Eddig az ő része.

Én a magam részéről eleve csak olyasvalakivel költöznék össze, aki dolgozik.

Ami viszont kiderül a posztból: nem volt vagy elmúlt az egymás személye iránti érdeklődés. Te "az evésnek éltél", sem hivatást nem kerestél magadnak, sem pedig őiránta nem mutattál érdeklődést. Innentől pedig úgy érezheti, hogy van egy nagy háztartási gépe, ami csak a számlát csinálja (irdatlan magas a fogyasztása), ámde mint Mtulajdonosnak" neki se "haszna", se öröme mindebben.

Annak ellenére, hogy nem az önzetlenség mintaszobra, sejtésem szerint ezeket hiányolta. Mert teljesen más az, ha mindkét ember dolgozik, van hobbijuk, kölcsönösen szeretik egymást és nem csupán az evés tartja össze őket.

Nade akkor mégis hogyan tovább? Szakember. Valószínű szívesebben fizeti majd mint a hamburgereket. Ahogy írtam, én az evés lélektani okát is megkeresném, az elhízás testi következményéről nem írok, tele van vele a net és a sajtó. És sajnos nem "úszod meg" a munkát sem, nézz utána, mi az ami kicsit is érdekel
süti beállítások módosítása