Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Na tegnap megvolt! Juci áthozta és megnéztük az Alkonyat legújabb részét. Megmondom őszintén szembemenve a divattal és többiekkel, a könyvet ugyan nem olvastam -Tudom, tudom sokkal jobb, mint a film- nekem igazán az előző részek sem jöttek be.  A történet számomra vontatott és unalmas, és a mondanivalót sem igazán látom benne. Sőt meg merem kockáztatni, hogy néha elég logikátlannak tűnik. Arról nem is beszélve, hogy egy száz valahány éves vámpír aki ráadásul töbnek is néz ki, mint 17 minek akar iskolába járni? Amikor bármit megtehetne, mi ez a beilleszkedési vágy? A kiscsaj problémáit nem teljesen tudom átérezni, és valahogy a játéka sem túl életszerű nekem, tényleg egy faarccal összecsapja az egész filmet. Edward karaktere meg maga a srác is számomra kimondottan irritáló. Bár ebben a részben talán kezdett más lenni a viszonyom a karakterhez. De attól még nem jó pasi! Számomra gyerekkoromból csak két vámpír van akikért rajongani tudok; Louis és Lestat! XD Igen Brad Pitt egy nagyon tuti színész! Imádom :P

Szóval a film gagyi nekem, és nem értem még mindig ezt a nagy rajongást! Ennyi.

De a film alatt azért elfogyott egy doboz édes keksz amit otthon találtam, meg két liter kóla. Beszélgettünk is utána arról amiről előtte is gondolkodtam már. És Juci azt mondta, hogy amíg így én jól érzem magam a bőrömben és nem zavar, és nem érzem tehernek, addig ne törődjek vele, hogy most 80 vagy 90 kiló vagyok, hanem élvezzem amit szeretek. Persze ő könnyen beszél rajta nem látszik meg rögtön minden! De attól még jó volt, hogy ezt mondta. :)

Úgyhogy mostantól így állok hozzá! Élvezem amit a legjobban szeretek és semmi más nem érdekel! Jól érzem magam így ahogy vagyok és kinézek, szeretem a testem, és a több nem érdekel! XD XD

 

 

Címkék: film lány keksz napfogyatkozás barátnők brad pitt duci alkonyat hízom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr282179393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása