Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Egy jó nap!

2010.07.29. 08:22

szerző: Ducinyuszika

Nagyon jól sikerült a tegnapi napom! :D

Várjatok el is mesélem részletesen. :) Délelőtt nagyon rendbe szedettem magam. Miután otthon megkajáltam először elmentem fodrászhoz, hoyg tegye kicsit rendbe  hajam, egy új festés is ráfért, de most az újramelirozás után mintha még szőkébb lennék. :) Aztán kozmetikus és szoláriumba is. Megbeszéltük  acsajokkal, hogy délután mozi.

Aztán hazafelé állok  abuszmegállóban és figyelmes lettem rá, hogy egy helyes fiú engem néz pár méterrel arrébb, amikor rámosolyogtam, vagy csak ránéztem akkor viszont mindig elnézett, vagy lenézett a földre. Kicsit gyámoltalannak tűnt, aztán csak össze szedte a bátorségát - nem kell félni tőlem! XD - és bár ingatag lépésekkel, de elindult felém. :) Mai világbna milyen ritka is az ilyen, hogy odamegy egy srác egy lányhoz, csak úgy az utcán. Gondolom mert a legtöbb lány ezt nem is szereti, mert fél az iedegenektől, amit nem csodálok, mert nagyon sok rossz dolog megtörténhet, és olyan emberek is akikből elsőre ki sem néznénk.

Szóval odajött és rögtön belevágott a közepébe. Bemutatkozott és elmondta, hogy nagyon tetszem neki, és szívesen meghívna valamire. Közben megjött a buszom felszállt velem, és később elmondta, hogy ő a másikra várt volna, de hogy ne szalaszon el engem felszállt velem. Váratlanul ért ez a vallomás nem vitás, végül megegyeztünk, hogy megadja a számát és majd ha úgy gondolom keressem. Majd meglátjuk... :)

 Hazaértem, megkajáltam és már nem is maradt sok időm, csak átöltöztem és már indulnom is kellett. Mondjuk kicsit felbosszantottam magam, mert nem találtam otthon mást csak az előző esti pizzából két szeletet, meg tökfözeléket fasírttal, és ez azért elég szerény. Még fagyi sem volt otthon. Hogy vásároltál be Anyu?? Úgyhogy útközben vettem egy siót meg egy csomag apró linzert, ami kicsit el is mulasztotta az éhségem.

Szoknyát és az új kék felsőmet vettem fel, meg elvittem a farmerkabátom hátha hűvösebb lesz, de végül nem kellett. Szerintem nagyon csinos voltam! :P Mint kiderült aztán,  atöbbiek szerint is. XD Köszi lányok! <3 A film előtt elmeséltem a délelőtti kalandom és mondták, hogy egy próbát megér. Főleg ha nem tűnt olyan srácnak akinek bármi hátsó szándéka lenne. Tényleg csak megtetszettem neki.

Aztán beültünk a filmre. Ezt az új DiCaprio filmet néztük meg, Eredet. Nekem nagyon tetszett. Szeretem a kicsit elgondolkodtató filmeket, amiken utána akár még napokig elrágódhat az ember, nem pedig ahogy kijötttem el si felejthetem. Szerintem Leo is egyre jobb színész, és egyre férfiasabb! :P Asszem a kedvenceim közé fog tartozni ha így folytatja, néhány hónapja a Viharsziget, most meg ez. És még előtte az egész élete. Szóval mindenkinek bátran ajánlom, elgondolkodtató, intelligens, jó történetű film. És nem utolsó sorban látványos, és nagyon szerethetőek a főszereplők, mindegyik pasi! Ezt a filmet látni kell! :)

Ugyan vettem kukoricát meg kólát a moziba, de eléggé éhes voltam már a végére, úgyhogy felajánlottam a többieknek, hogy üljünk be a mekibe. Juci benne volt, de Noncsi kicsit húzta a száját, mondván, hogy ő most épp diétázik -hogy mire föl, azt végképp nem tudom, mert az ő tökéletes alakjával tök fölösleges- , és hogy ha most beülünk ő is el fog csábulni. Én egy nagy Big Mac menüt kértem, meg egy csokis fánkot levezetésnek. Juci ugyanezt a fánk nélkül, aztán Noncsi csak egy sajtburgert egy kis kólával, persze amikor látott minket, nem bírta először csak a mi krumplinkból kért, de aztán csak vett magának! :D De azért megjegyezte, hogy szerinte túl sokat eszünk. Ha tudná, hogy akár ugyanennyi belém fért volna még... Kicsit megsértődtem majdnem, de Juci viccesen felhozta amikor tavaly kikértünk 12 sajtburgert és ketten megettük. Noncsi csak ámult én meg megígértem, hogy nem érdekel, de ha beledöglök is egyszer megcsinálom a big mac-kel is. Milyen jók is néha azok az egyet fizet kettőt kap big mac akciók!

 

Aztán miután hazaértem kicsit neteztem még, de nem sok értelme volt, de este lefekvés után is még a filmen gondolkodtam!

Címkék: mac film mozi leonardo dicaprio eredet belváros big fiú meki barátnők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr382184064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása