Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

MSN!!! ;D

2010.07.29. 14:46

szerző: Ducinyuszika

 

Ma csak megkockáztattam és írtam egy smst a tegnapi srácnak. Válaszban megküldte az msn címét, és ahogy felvetttem fennt is volt rögtön. Nagyon sokat beszéltünk. Kiderült, hogy a hobbija a zene, gitározik, és küldött át számokat. nem értek hozzá, de szerintem nagyon ügyes nekem tetszik. Amúgy is szeretem az ilyen rockosabb zenéket. Egyébként 19 éves, szeptemberben kezd a műszaki egyetemen. Régebben zenélt csapatban is, de a suli és egyéb dolgok miatt nem tudtak már összejárni, most meg nyáron nem akar ráérni senki, pedig szerinte most lehetne, mert szeptembertől megint mindenki szétszalad.
Nagyon helyes fiú. Nekem nagyon tetszik. Magas, világosbarna hosszabb haja van és kék szeme! Vékony testalkatú, de nem az a nagyon vékony, inkább sportos, és tegnap szerintem egyszerűen, de nagyon stílusosan volt felöltözve. Látszik hogy van egyénisége. Teljesen bezsongtam! :D
Egész nap ülök a gép előtt és írunk egymásnak, közben már elfogyott egy doboz pilóta keksz, meg két zacskó csipsz. De én nem tudok úgy itt ülni, hogy ne majszoljak közbe valamit! De mindegy is, most hogy úgy állok hozzá, hogy nem érdekel a testsúlyom, hiszen szeretem a testem olyannak amilyen, így megadom neki amire vágyik! :P XD
Csak WC-re menni álltam fel, vagy hogy kimenjek valami harapnivalóért.
Írtam neki is erről a dologról, és azt mondat Őt nem zavarja, neki nagyon tetszem ahogy vagyok, és ha nekem ez sokat jelent és így érzem jól magam, Ő nem szól bele, nagyon jól esett!
Írom neki közben, hogy mikor épp mit csinálok, ha éppen nem egymásról mesélünk egymásnak. Na ez jól sikerült mondat lett. XD
Még most is azóta folyamatosan beszélünk msn-en!!! :D
Gyorsan kiszaladok egy kis fagyiért! Megkívántam! :P

Címkék: zene msn gitár ismerkedés fagyi hobbi keksz fiú

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr202184985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása