Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Tegnap este

2011.02.23. 22:03

szerző: Ducinyuszika

 

Tegnap este felmentem msn-re. Megláttam, hogy Laci is fent van, először nem akartam beszélni vele, de aztán mégis úgy alakult. Kedves volt, és nagyon normális, bár Ő mindig az volt. Meséltem neki, hogy el kezdtem fogyózni, mert már nem éreztem jól magam a bőrömben és meglepő módon megértett. Próbált győzködni, hogy egy nő minél nagyobb, annál szebb, nőiesebb, és hogy soha nem lehet egy igazi nő elég nagy, de aztán túljutott ezen, és kiegyeztünk, hogy az egészségem sokkal fontosabb. De még nagyon szívesen látna utoljára mielőtt lefogyok. Nem akartam belemenni, de aztán csak megbeszéltünk egy személyes találkozást. Nem tudom, de ez a fickó a stílusával, kedvességével, ahogy bókol, teljesen le tud venni a lábamról. Nem vagyok önmagam, és nem gondolom végig józan ésszel mit akarok, nem tudom mit csinálok, ha rá gondolok. Pedig mint férfi továbbra sem az esetem. De mi van ha nekem be kell érnem vele? Ha én hiába várok az álompasira. Ha nekem a magas, jóképű, sportos srácok jönnek be, de ők rám se néznek? Ha nekem csak egy ilyen fickó jutott?
A fogyókúrát is egyre nehezebben bírom. Egész nap éhes vagyok, de estére már olyan szinten, hogy alig bírok elaludni. Aztán reggel arra ébredek, hogy fel tudnék falni bármit. Aztán megeszem az abonett kenyerem, esetleg joghurtot zabpehellyel, vagy valami gyümölcsöt. Napközben megeszem azt a 3 szendvicset amit viszek magammal, de egyszerűen, ezektől a vackoktól nem hogy kicsit múlna, csak még éhesebb vagyok. Meg tudnék ezekből enni vagy egy tonnát, akkor sem laknék jól. A háztartási kekszet is hiába rágom, mintha nem is ettem volna semmit. Aztán próbálok minél többet inni, mert azt olvastam, hogy az megtölti a gyomrom, és akkor kevésbé leszek éhes, na de attól meg pisilnem kell állandóan. Hát nem tudom meddig fog ez még így menni. Lehet, hogy bele kell törődnöm, hogy nem tehetek semmit, nekem ilyen a természetem, ilyen az alkatom, ezzel kell együtt élnem. Egy falánk, duci lány. Egyszerűen imádok enni, és nem tudok ettől megszabadulni bármit teszek. Bele kell törődnöm?

Címkék: nem evés éhség fogyókúra diéta fogyás pasik duci bírom

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr802682498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2011.03.12. 18:09:59

Tudom, kívülről könnyű okosnak lenni, de ezt a Lacit (már ha úgy hívják) jó lett volna letiltani és törölni is. Nem azért mert nem normális, hanem azért mert veszélyes lehet rád nézve.

Csakhogy érzékeltessem, eg ygépi példa :D Hiába ad szép képet és hangot a videót, ha közben megzabálja a szalagot, és le sem kapcsol, ha ilyen jellegű baja van. A cukrosbácsik pont így szedik rá áldozataikat. Olyanok, amilyenek a szülők nem mindig: normálisak. Egyszóval csali és megtévesztő.

Ha pedig nem tudom hány találkozó után sem tetszik, érdemes leépíteni. Igaz ez bármelyik leendő randipartnerre.
süti beállítások módosítása