Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Életem új szakasza.

2019.06.24. 23:28

szerző: Ducinyuszika

Sok év után erre vetődtem, és magam is meglepődtem, hogy a mai napig vannak újabb olvasói a naplómnak. :) Érdekes élmény volt ezzel szembesülni. :)

Igazából azzal kezdtem, hogy visszaolvastam a korábbi bejegyzéseim, és meglepő időutazás volt a 18 - 20 év körüli énem, és életem akkori szakaszainak a problémáit olvasni. Problémák természetesen most is vannak, de teljesen más jellegűek. Ezer dolgot lehetne írni az utolsó 5 évvel ezelőtti és nem is túl terjedelmes bejegyzés óta, de csak nagy vonalakban térek ki rá. :)

Igen, szeptemberben már 27 éves leszek. Belegondolni is durva, hogy repül az idő. 10 év olyan gyorsan eltelt, mintha tegnap lett volna...

Most már lassan 5 éve Ottawaban élek, egy ismerősöm unszolására jöttem ki, de nem bántam meg. Igazából adta magát, mert az angol mellett franciát tanultam annak idején az iskolában, és mindkét nyelv aránylag jól ment, bár itt kint hamar rájön az ember, hogy mindig van még mit tanulni. :)

Hamar sikerült beilleszkedni, munkát is viszonylag gyorsan találtam, teljesen mások itt az emberek, türelmesebbek, toleránsabbak, kedvesebbek, pedig egy majdnem 1 000 000 fős városról van szó. :)

A szerelem is fogjuk rá, hamar rám talált, megismerkedtem egy kedves fiúval, akivel nagyon hamar egymásra hangolódtunk, és nemsokra rá, igen, akármilyen hihetetlen is, de született egy gyönyörű lányunk :) Felfogni is nehéz ezt a hatalmas csodát, hát még megélni! :D Ő ma már két éves lesz, és bearanyozza a napjainkat, tudom közhelyesen hangzik, de én úgy érzem, hogy minden nehézség ellénre egy percét sem bántam meg eddig az anyaságnak. :) Mellette tudok itthonról dolgozni, és szerencsére mindenben van segítségem is.

Mivel mint kiderült, a mai napig van olvasottságom, ezért a jövőben ígérem gyakrabban jelentkezem, és szívesen írok titeket érdeklő kérdésekre is. :)

 

Puszi! XO

Címkék: szülő anya kanada vagyok meglepetés új élet változások visszatértem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr3614910408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása