Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Tegnap délutánom :)

2010.07.06. 11:58

szerző: Ducinyuszika

Nem tudom ki hogy van vele, de én angyon nem bírom ezt a hőséget, persze az eső sem jobb, azt is utálom, de ebben az időben még ha csak bennt fekszek a hűvös és sötét szobában akkor is izzadok.

Ennek ellenére tegnap délután a nagy meleg ellenére úgy döntöttünk barátnőmmel, hogy bemegyünk a belvárosba kicsit.

Szeretnék venni mostanában egy új kényelmes és szellős nyári sportcipőt, már hetek óta több helyen is megnéztem, de még most sem döntöttem el melyik lenne az igazi. Bár most van egy nike ami elég jó áron van és nagyon tetszik is. Csak attól félek, hogy mivel fehér, hamar piszkolódna és sokat kellene tisztítanom. Néha nagyon lusta tudok lenni! :P

Jó volt, bár én a meleg miatt szerintem elég hamar elfáradtam, úgyhogy beültünk egy kínai büfébe. Nagyon szeretem a kínai kaját! A kedvencem az omlós csirkefalatok és természetesen tojásos rizs. Kértem hozzá csípős salátát, és bár féltem, hogy ez a gagyi langyosra hűtő hűtőjük van, az üdítő is nagyon hideg volt. Barátnőm hagymás csirkehúst kért, de az adag kifoigott rajta. Igazából én is majdhogynem jól laktam, de így az övének a felét is nekem kellett megennem. Aztán hazafelé nagyon megkivántam a mekis csokis shake-et úgyhogy be is ugrottam egyért! :P

Ma meg valahogy nincs kedvem semmihez sem, csak a neten lógok, de már az is kezd unalmas lenni!

Címkék: kínai belváros büfé shake nike üdítő csokis sportcipő elfáradtam

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr292133089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása