Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

 

Rég írtam már, de ez nem jelenti azt, hogy semmi sem történt velem. Sokat találkozgatok Dáviddal, és úgy érzem teljesen belezúgtam, és viszont! :D <3
A Margit-szigetre járunk ki sétálni, vagy a Duna parton, ha meguntuk beülünk valahová. Esetleg este elmegyünk valami szabadtéri szórakozóhelyre, mondjuk ZP. :) Jó, hogy így vagyunk, mert nyár elején még dolgozott egy hónapot, hogy legyen egy kis zsebpénze, azt mondta, hogy igazából szeretne az egyetem mellett is dolgozni, mert egy saját kocsira gyűjt. Már ki is nézte magának, mutatott is képet, de sajnos én nem értek az ilyenhez, annyi biztos, hogy nagy és szürke! :P Örülnék, ha esetleg el is mennénk valahová pár napra, de még nem mertem felhozni neki, talán korainak érezné kb 2 hét után. Bár megismerkedésünk napjaiban azt mondta egyáltalán nem zavarja, és teljesen rám van bízva, néha mégis azt hiszem zavarja, hogy sokat eszem. Pl. tegnap este itt volt nálunk, és néztük a Szupercsapatot (nekem annyira nem jött be- bár neki sem) és közben megvacsoráztunk, hát hozzám képest Ő alig eszik. Ilyen tejszínes csirkét ettünk rizzsel, de utána behoztam egy teli tányér frissen sült burgonyát nyakon öntve majonézzel amiből igazából már csak én ettem. A csokis tejszínhabos gofriból is én megettem 4-et, Ő meg csak kettőt, és amikor még behoztam 3 csokis fánkot megkérdezte, hogy ez nem lesz túl sok és nehéz így este? Meg hogy állandóan kólát iszom, és több litert megiszok egy nap, és hogy néha úgy érzi, hogy nemhogy Ő, de az evésen, és a hasamon kívül semmi más nem érdekel engem. :( Aztán amikor látta rajtam hogy ezzel megbántott persze bocsánatot kért és mentegetőzött, hogy nem úgy gondolta, és nincs ezzel semmi baj, szóval megnyugodtam. :)
Aztán lehet, hogy néha tényleg jó lenne kicsit mérsékelnem magam, de egyszerűen nem megy. Annyira rászoktam, de főleg az utóbbi időben- pár hónapban arra, hogy minden nap degeszre eszem magam, hogyha nem teszem egyszerűen nem érzem jól magam, és még még csak ennem ennem és ennem kell!!! Pedig most talán volt egy intő jel is, múlthét elején vettem két új farmert ami most vasárnap már fel sem jött rám, és akkor látom, hogy megint feljött 4 kiló. Most nem tudom, hogy mindez, csak egy hét alatt, vagy a múltkori méredzkedésem óta szedtem fel...
De amiből egyszerűen végkép nem megy kevesebb, az a kóla vagy a fagyi! Ebből a kettőből a nap bármely szakában bármennyit el tudok fogyasztani, akár éjszaka, akár nappal, egyszerűen bármikor!
 Viszont régen is nagyon sokat olvastam, és most megint rászoktam az olvasásra. Sokkal jobban telik vele napközben az idő, ha egyedül vagyok, mert az internet vagy TV, sokszor már nagyon uncsi, és msotanában olyan DVD sem nagyon van ami érdekelne. Vagy ha van inkább megnézzük együtt! :)

 

Címkék: film fagyi fiú duci hízom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr842211414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása