Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Újra itt vagyok, hogy egy újabb bejegyzést vessek virtuális naplóm lapjaira.

 Eltelt mégegy nap a suliban. Még mindig nem tudtam hozzászokni a korábban keléshez. Ugyan nyáron is felkeltem, félnyolc, legkésőbb nyolc órakor, de hatkor kelni azért nagyon más. Olyan fáradt vagyok, hogy legszivesebben visszaesnék az ágyba, és már reggel azt várom, hogy újra este legyen, és a jó puha ágyikóba visszafekhessek. Este bezzeg nem vagyok álmos és hiába is fekszem nem tudok aludni... Ez már csak egy ilyen ördögi kör.

Tizenöt nap alatt már elegem van a matekból, fizikából, töriből meg mindenből. Ráadásul idén érettségizem is, nem tudom még mi lesz. Rengeteget kell tanulni, már most izgulok, ha csak belegondolok. Jó lenne már túl lenni rajta. Bár fogalmam sincs még mindig, hogy szeretnék-e tovább tanulni, vagy mihez akarok kezdeni érettségi után. Bár ez a szeretnék-e költői kérdés, hiszen ma már érettségivel nem tudok semmihez kezdeni, úgyhogy ha nem is főiskola vagy egyetem, valamilyen szakmát le kell sajátitanom. De mihez van igazán kedvem? Őszintén? Semmihez... :P Beszéltünk erről a csajokkal és ők is hasonló dilemmában vannak. Ugyhogy legalább nem vagyok egyedül a problémával. Most, hogy újra elkezdődött a suli viszont Jucival újra többet együtt vagyunk, meg suli után is egy kicsit lógunk együtt, mert álatlában csak késő délután találkozik a fiújával. Kicsit irigykedem is, hogy így összejött neki, de sebaj, majd nekem is hátha lesz valakim, aki végre már igazán szeret!

Címkék: alvás suli iskola fiú barátnők

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr432297448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása