Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Csak egy pár szó...

2010.10.15. 11:25

szerző: Ducinyuszika

Bevallom irigykedem Noncsira. Most, hogy többet vagyunk együtt, és beszélgettünk rájöttem, hogy miylen csinos és szép lány. Biztos, hogy megfordul utána minden fiú. Nem is értem miért nincs már egy ideje fiúja. Csinos jó alakú, formás nagy cicikkel, kerek popsival. Hullámos hosszú világosbarna hajjal, kék szemekkel. Az én meglátásom szerint szép arcú is, bár tény nem egy moslygós lány, de talán mostanában már ez kezd megdőlni. :)

Azzal persze ki tud borítani, ha nekem kezd el siránkozni, hogy úgy érzi megint felszedett egy fél kilót. Nagyon odáig van magával, meg a külsejével. Akár órákig tud értekezni, hogy milyen körmöket csináltat magának legközelebb, vagy milyen ruhát nézett ki, esetleg meg is mutatja, aztán segítsek neki dönteni, hogy melyik legyen, melyik áll jobban neki. Most tényleg ehhez én kellek? Segítek persze, de azért enkem sem jó nézegetni ahogy az én méretemnél fele akkora darabokat próbálgat, én meg scak ácsingózom, mert az egész üzletben nincs az én méretemre semmi. Persze ha oylan üzeltbe szeretnék én bemenni, ami nekem is jó lenne, akkor ahhoz most nincs kedve, nincs már rá idő- késő van, már elfáradt, menjünk már inkább haza, majd legközelebb. De legalább ő hív, és együtt vagyunk. :)

Címkék: vásárlás üzlet pláza barátnő

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr892350320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tisztaorultekhaza 2010.10.16. 08:41:12

Miből gondolod hogy a barátnőd után fordulnak meg a fiúk? Lehet, hogy pont utánad fordulnak meg. Sok pasi van akinek nem a vékony lányok jönnek be, mint ahogy nekem sem. Ezt csak nők gondolják így, hogy a pasiknak csak a vékonyak tetszenek (persze ebben nagyban közrejátszik a média népművelő, agymosó hatása is). Az hogy a barátnődnek nincs pasija, valószínű az ő hibája is. Annyira igényes magára hogy ugyanezt várja el egy pasitól is, álmok hercegét keresi, de ilyen nincs. Nincs pasiban sem tökéletes. Az a pasi aki jól is néz ki, 180 cm feletti stb... az már valószínű jobban szereti magát mint a párját. Barátnőd is túl sokat foglalkozik magával. Nekem pl borsódzik a hátam az olyan nőktől akik nem mernek megenni pl egy tortaszeletet, mert félnek hogy elhíznak. Egy db tortaszelettől még nem fog. Fogadd el magadat, mert te is szép vagy és legalább valódi és nem mű.
süti beállítások módosítása