Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Randik, hétvége

2010.11.08. 17:38

szerző: Ducinyuszika

Imádom imádom imádom!

Hogy mit is? Magamat, az életet, mindent! Talán sosem éreztem még magam ilyen jól a bőrömben! Boldog lennék? :D

Belevágtam és randiztam a múltkori posztomban szereplő pasikkal. A köépkorut -nevezzük Lacinak, de természetesen nem így hívják-, szóval Lacival egyik délután suli után beszéltem meg egy találkát. Elmentünk a budai várba sétálni, kicsit hűvös, de mégis jó időt fogtunk ki, utána pedig beültünk egy cukrászdába. Nagyon kedvesen bókolt végig, kicsit zavarba is hozott, néha oylanokat mondott, de végeredméynben nagyon jól elbeszélgettünk, és meglepő módon a korkülönbség ellenére sok közös témát tudtunk kibeszélni, pedig akár kis túlzással apám lehetne. És nem voltak kínos csendek, vagy nem kellett gondolkodnunk éppen miről dumáljunk, mert minden olyan szépen simán, gördülékenyen jött magától. :D Annyira imádom ahogy oda van értem, és bókol enkem, annyira jól esik. Egy férfi (vagy fiú) sem bánt még így velem! Valahogy mindehhez még azt is elnézem, hogy mint férfi nem kimondottan az esetem. Mind1, majd meglátjuk mi lesz. :)

Az izgalmasabb sztori most kezdődik! A fiatalabb srác nem pesti, és nagy unszolásra belementem, hogy leutazok hozzá vonatal. Nem fogom megbánni. Bevallom volt bennem egy kis félelem, de legyőztem, telefonoztunk előtte sokat, meg msn, minden. Anyunak azt mondtam, hoyg egy barátnőmnél töltöm a hétvégét és ott is alszom, összepakoltam pár cuccot ami kell két napra, tényleg nem sok, csak a legszükségesebbek, és irány a nyugati!

Neki is kitalálok valami nevet.... legyen mondjuk Feri. Szóval már ott várt a pályaudvaron, pont úgy nézett ki, mint ahogy a képeken. Kedves volt és közvetlen. Kérdeztem, hogy mi a program, ő azt mondta megmutatja szívesen a város, de otthon már készült. Elég hűvös őszi idő volt, így a városnézést szívesen kihagytam volna, de talán korai lenne rögtön hozzá menni, úgyhogy javasoltam üljünk be valahová, de nem ment bele. Azt mondta náluk sokkal jobb, plusz már előkészített mindent és a szülei is elutaztak a hétvégére. Kis gombóc volt a torkomban, de belementem. Kellemes nagy lakásuk volt, emeletes. A földszinten hatalmas nappalival, konyhával, és a szülei szobájával. A tetőtér csak Ferié, ennek ellenére több helyiségből állt. Szintén fürdőszobával, és egy még el nem készült konyhával. A konyhába invitált be először ahol a kezembe nyomott egy tányér teasüteményt és egy nagy pohár kólát, aztán mondta, hogy menjünk fel, megmutatja a szobáját. És, hogy ezután, hogy telt a délután? Lassan vette a bátorságot és felvázolta, hogy mennyire tetszem neki, és mennyire izgatónak tart, de nem szeretne lerohanni, de azt mindenképpen szeretné ha tudnám, hogy megőrjítem, és hogy nagyon izgatónak és izgalmasnak találja ahogy egy hozzám hasonló lány eszik, és ő azt nézheti.

OK, erről már beszélgetünk msn-en is, és amilyen bizarrnak hangzott elsőre, aztán egyre jobban kezdtem elfogadni. De így ahogy élőben felvázolta, megint kicsit furcsán néztem rá. Ez egyfajta perverzió? Ő közben megkérdezte milyen zenét szeretek, elkezdett keresgélni a gépén, én meg ezen gondolkodtam, belemenjek, vagy sem, mi legyen? Egyáltalán hogyan képzeli ezt az egészet? Közben a sütit eszegettem, finom linzertészta, lekvár, csoki, nyam! :) Aztán csak rákérdeztem, hogy képzeli ezt az egészet. Azt mondta, hogy készült. Bár sütni, főzni nem tud, pedig szívesen varázsolt volan el egy vacsorával, így csak a McDonlad's-ba ugrott le, mert tudja hogy imádom, és hozott ezt azt. Le is viharzott a konyhába, majd kb negyed óráig vissza sem jött. Én már kicsit furcsálottam is, amikor megjelent. Mondtam, hogy szívesen lemegyek a konyhába vele, de inkább felhozta a kaját. És mit hozott? 2 big mac, 2 sajtburger, krumpli. Hát mondom éhes vagyok ugyan, de nyugodtan eloszthatjuk. De ő mondta, hogy nem, ő most enm kér. Hát legyen. Kicsit fura volt az egész helyzet. Nézni akarja, ahogy eszem. Nem ő volta z első, aki mesélt róla, hogy vannak ilyen hajlamai, de az első akinek meg is csináltam. Persze olyat játszottunk előtte is, hogy miközben msn-eztünk én leírtam neki, hogy aznap mit ettem, vagy miközben beszélünk, épp mit eszek. De akkor sem nézett ténylegesen. Fura látvány volt. Szóval megkajáltam, először leült velem szemben az asztalához, majd átült mellém az ágyra. Én meg ahogy végeztem a szendvicsekkel, igazából nem elmúlt hanem mégjobban megjött az étvágyam, úgyhogy felfaltam a maradék sütit is. Ekkor ő már átkarolt, nem ellenkeztem, és megkérdezte, hogy jól laktam-e. Őszintén? Nem.

Szóval kitaláltuk rendelünk egy pizzát. Nézzük meg a neten! Don Pepe családi XXL, három féle ízt választottunk. Hawaii a kedvencem, magyaros, és valamilyen tejfölös csirkés. Aztán Feri visszaült mellém az ágyra, és aztán már ellenkezni sem tudtam, de igazából nem is akartam, egyre közelebb hajolt hozzám és megcsókolt. Gyengéden, finoman és forrón! Egyik kezével a hátam simogatta, majd egyre lejjebb, míg már a fenekemen éreztem a karját.  A másik kezével az arcom és a hajam simította végig, majd lassan hanyatt döntött, és teljesen belefeledkeztünk egymásba, és csak smároltunk.
Végül a csengő szakított meg, nem is tudom mennyi idő telhetett el, de egy óra gondolom minimum. Én mondtam neki, hogy hagyja, most ne, nem fontos. De " egy perc és jövök"- majd kiszaladt a szobából. Viszont tényleg hamar visszaért, és mókás volt ahogy a hatalmas dobozzal alig fért be az ajtón. Aztán letette az ágyra és kinyitottuk. Hát éhes voltam, de annyira nem, mint gondoltam, kicsit túlbecsültem magam. Feri csak két szeletet evett, azt mondta nem kér többet, én meg az utolsó két szeletet már nem is tudom, kívántam is, meg nem is. De azért legyűrtem. De majd ki pukkadtam! Ő meg nem bírt betelni a látványommal. Imádta, ahogy felpuffadt és megkeményedett a pocim. Azt mondja neki így jobban is tetszik. Nem tudom, én nem szeretem, ilyenkor olyan mint egy hatalmas medicil labda. Ki is kellet gombolnom a nadrágom, mert különben biztos, hogy kidobom a taccsot vagy szétpukkadok. Ő meg már végképp nem bírt magával tovább, és megtörtént ami, ekkor már elkerülhetetlen volt, és számítottam is rá. Nem lehetett mit csinálni. Nem baj, nem bántam meg, bár nekem nem volt a legjobb, persze ő nagyon élvezte. Azt volt a baj, hogy bárhogy helyezkedtünk, úgy tele voltam, hogy mindenhogy nyomtuk a hasam, és néha már tényleg egy hajszál választott el attól, hogy el ne hánnyam magam, így végképp nem tudtam koncentrálni arra amire ilyenkor kell. Ilyenkor, ha így tele vagyok még feküdni is nehéz, hogy ne legyen rossz, hátmég...
Aztán meg alig bírtam felkelni, feltápászkodni, na meg kimenni a fürdőbe.
 
Utána még néztük a TV-t, hozott csipszet, meg még sütit, nem bírtam megállni, csak ettem megint. Majd eltelt az este, elalvás előtt mégegyszer megtörtént az is, már kicsit jobban élveztem én is. Másnap csak elmentünk kicsit sétálni, megreggeliztünk a mekiben, aztán a délelőtt folyamán csak el kellett indulnom haza. Egy biztos, megismételjük hétvégét!

 

Címkék: kaja szex evés csók reggel randi pasi fiú meki zabálás

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr572388280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.11.15. 11:38:15

Remélem nem leszek kiábrándító, de leírom, hogy hogyan látom, mint kívülálló.

Az első randit leginkább egy interjúhoz tudnám hasonlítani. Remélhetőleg mindkét fél megtud előtte annyit a másikról, hogy a személyes találkozáskor legyen miről beszélgetni. Amennyiben értelmes kommunikációra képes emberekről van szó, egy kellemes találkozás lesz. A kérdés, hogy a sokadikon is lesz-e miről beszélgetni, és eljut-e odáig a dolog.

A középkorú (talán 40 körüli?) férfiúnak már van gyakorlata az udvarlás terén, és ha kicsit is intelligens, nem rohan le az elején. De feltételezem, hogy AZT a bizonyos dolgot akarja.

Szintén férfiak köében divat, hogy maguknál jóval fiatalabb párt keresnek, hogy legalább ennyiben is többek legyenek nála. Ha úgy tetszik, ellene szól még az is, hogy teljesen más életformát képvisel: már nem tanul (felsőoktatásban sem), hanem dolgozik. Más világban él, más tapasztalatokat szerez, mint te. Olyan mint a kazetta. Te az első perceknél jársz, ő a műsoridő feléhez közelít.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.11.15. 11:45:45

A másik "udvarlóról":

egészséges kereteken belül mindenkinek lehet perverziója, ahogyan neki is. Azonban az sem zárható ki, hogy egyszerűen van egy ilyen hajlama (nézni ahogy eszel) és ehhez keres egy partnert, akivel ezt megélheti, de valójában semmi komolyat nem akar tőle.

Elképzelhető, hogy akár fél évig is érdekes lesz számára a kajálás, de aztán vagy megunja, vagy keres egy másik partnert, aki érdekesebben végzi ugyanezt a "műveletet". (Mindeközben jól jár, és mindig lesz egy szabadjegye a nő nevű különvonatra. :D)

Kérdés, normális kapcsolatot is szeretne-e, aminek a "nézlek evés közben" lehet egy érdekes és izgató része.

Egy biztos, első találkozást én nem kezdeményezek lakáson. Először szeretném emberileg megismerni az illetőt.

Ha neked jó, vágj bele nyugodtan. De gondold végig, a tapasztalatszerzés neked milyen árat ér meg.

Ducinyuszika 2010.11.16. 14:23:28

@Névtelen betelefonáló:
Ez a kazettás példa nagyon találó, és egyben végiggondolva nagyon igaz is. Köszönöm a hozzászólásaidat a többi bejegyzésemnél is. ;)
süti beállítások módosítása