Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Először is nagyon örülök a két állandó olvasómnak. :) Köszönöm, hogy érdekesnek találjátok a bejegyzéseim és nyomon követitek ezen a felületen a kis életem :P

Hétfőn volt december 6! Jó ez a nap már nem azt jelenti számomra mint kislányként, de attól még mégiscsak egy nap az évben amikor minden a csoki és édességek körül forog! És egy magamfajtának ez maga a mennyország! Mindenhol csokimikulások, szaloncukor, és minden egyéb! Anyutól kaptam egy kis csomagot, meg Judittal is vettünk egymásnak. Eygébként újra egyre többet vagyunk együtt. Azt mesélte, hogy a fiújával mostanában sokszor veszekednek, és már nem minden olyan rózsaszín mint volt. De azért szereti, és jól megvannak. Nem örülök annak, hogy már nem olyan boldogok mint voltak, de annak igen, hogy újra barátkozik velem is. Szomorú voltam és hiányzott, hogy minden idejét vele töltötte, és én már nem fértem bele... Kicsit már a Karácsonyon is be vagyok zsongva, hogy miket fogok kapni, meg úgy az egész hangulat kezd magával ragadni. A plázák ki vannak díszitve, karácsonyi zene szól. A belvárosban a főbb utcák is karácsonyi díszt kaptak. Így óhatatlanul elkapja az embert a hangulat. Ráadásul múlthéten pár napon a hó is esett, főleg egyik este volt nagyon szép amikor úgy nagyon elkezdett esni! Kár, hogy hamar elolvadt. Nem szeretem a hideget, de a frissen lehullott hófehér hónál nincs szebb. Mintha mindent finom porcukor máz fedne! És jövőhét pénteken ismét láthatom az én bátyámat! Várom nagyon! Velünk lesz január első hetéig! Meg várom a finomságokat! A sok kaja, meg süti! Nyam-nyam-nyam! Már csak amiatt is.. :) Bár a családi látogatásokban talán scak ez az egy jó dolog van...

Most itthon vagyok. Megfáztam, kicsit rossz, de legalább nem fáj a torkom és suliba sem kell menni! A torokfájás a legrosszabb, mert akkor enni sem tudok rendesen mert fáj a nyelés... :( Délután meg lehet átjön Noémi!

 

 

Címkék: kaja karácsony mikulás december barátnők megfázás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr72506201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása