Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindennapjaim

Ebben a blogban megpróbálom leírni a mindennapjaimat. Hogy éppen mi történt velem, a jó dolgokat is, meg ha valamivel megbántanak. Nem tudom, hogy érdekelni fog bárkit is, de nekem jól fog esni leírni, és így névtelenül megosztani mindenkivel.

Friss topikok

  • dr. pretender: Ez aztán a fenntartható életstílus. (2024.01.16. 19:39) Rólam.
  • Ar_Pharazon: Köszönöm hogy megírtad ezt a blogot, azt hiszem az egyik legmeghatározóbb élményem volt a feederiz... (2017.11.03. 15:31) sok idő telt el ismét
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Szia! Hogy vagy? Ha gondolod levelezhetünk is, de ma szeretnék új bejegyzéssel jelent... (2014.11.26. 12:33) újra itt
  • Ducinyuszika: @husiscsaj: Igen, más fiúknál felesleges is lenne próbálkoznom, de hidd el több fiúnak tetszünk mi... (2014.05.09. 19:01) Ismét ismerkedem
  • Névtelen betelefonáló: @husiscsaj: szerintem írj a bloggazdának a kettővel ezelőtti kommentjében megadott e-mail címére. (2014.04.07. 20:11) Hogy telik egy napom?

Linkblog

Nemsokára szülinapom! Pontosan szeptember 5-én! Nagyon várom már. Egyrészt mert hónap végén lesz, hogy Dáviddal már 1 hónapja ismerjük egymást, másrészt 18 éves leszek. Ez egy nagyon nagy dolog. Végre nagykorú leszek! Hétvégén beszéltem bátyámmal, és Ő is haza fog jönni. Várom nagyon, kiváncsi vagyok mivel fog meglepni, nem vitás szeret elkényezetni. Tavaly étterembe mentünk, meg hozott egy gyönyörű táskát meg parfümöket, és ráadásul nagyon márkás dolgokat hoz mindig. Nem tudom meséltem már róla, Ő kinnt dolgozik Londonban már lassan 5 éve, és már logisztikai manager a cégnél, ami valamilyen elektronikai gyártó. Sajnos nem értek az ilyesmihez, pedig már emséltre.

Persze azért ugyanúgy kiváncsi vagyok Anyukámra, a barátnőimre, és Dávidra, hogy tőlük miket kapok! Még kb 2,5 hét...

Szombaton át voltam Dávidnál. Először számára fontos dolgokat mutogatott a gépén ami annyira nem kötött le (zenéket, film bemuatókat, meg minden félét) aztán átült mellém az ágyára, csak néztük egymást, miközben egyre közelebb hajolt, megfogta a karom és lassan gyengéden megcsókolt, csodálatos volt! Aztán újra és újra, nagyon belemelegedtünk, közben simogatott, és érezte rajta, hogy egyre jobban beindul, nem tagadom nekem is nagyon jó volt. Most is megborzongok ha csak belegondolok. Nem tudom mikor szeretne lefeküdni velem, mert erről még egyáltalán nem beszéltünk. Gondolom, hogy Ő már volt lánnyal, de én még szűz vagyok. Ezért kicsit félek a dologtól, de Jucival erről már beszélgettünk régebben is és neki pl azt mondta alig fájt és nagyon jó volt. Úgyhogy reménykedem, hogy Dávid is biztos oylan srác aki gyengéd,  és fiygel a másikra. Igazából vágyom is már a dologra, meg van bennem egy kicsi félelem is. De már jó lenne kipróbálni ezt is! :)

Címkék: születésnap csók testvér 18 éves fiú meglepetés szűz szüzesség

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ducinyuszika.blog.hu/api/trackback/id/tr142229865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása